Παρασκευή, 3 Φεβρουαρίου 2012

Μάθε τα fitness μυστικά της Blake Lively!

Η μόλις 23 Μαΐων ηθοποιός έγινε γνωστή από τη σειρά Gossip Girl που διανύει τον 5ο της κύκλο, έβγαλε την Jennifer Aniston από την κορυφή της λίστας Καλύτερα Μαλλιά και έγινε Νο 1 είδηση όταν άρχισε να βγαίνει με τον Leonardo Di Caprio (και Νο 2 όταν χώρισαν). 

Είναι γνωστή για την εξαιρετική fashion αισθητική της, αφού δεν έχει προσωπικό στυλίστα, αλλά και για το γεγονός ότι πρώτη φορά αναγκάστηκε να μπει σε πρόγραμμα γυμναστικής και διατροφής με τον personal trainer Bobby Strom για το ρόλο της στην τανία Green Lantern...

Το πρόγραμμα γυμναστικής της «Πάντα δείχνει ωραία, αλλά δώσαμε έμφαση σε προπόνηση ενδυνάμωσης και κορμού» εξηγεί ο Bobby Strom, ενώ η ίδια λέει ότι «είναι η καλύτερη γυμναστική που μπορείς να κάνεις γιατί εκτελείς συνέχεια ασκήσεις κορμού. Πρέπει να δεις το σώμα σου την επόμενη μέρα!»

Η δίαιτα της «Όσο περισσότερη ζάχαρη και τυρί και τηγανητά, τόσο το καλύτερο» έλεγε η ίδια για τη διατροφή της, μέχρι που γνώρισε τον Bobby Strom και την έβαλε σε πρόγραμμα. «Της έφτιαχνα μία τεράστια ποσότητα βρόμης και έβαζα μέσα φρέσκα φρούτα. Ακούγεται βαρετό, αλλά είναι πολύ καλοί σύνθετοι υδατάνθρακες και χαμηλό σε θερμίδες. Κάποιες φορές της έδινα κρέας φιλέτο και σαλάτα με λάδι και μπαλσάμικο. Τα λαχανικά είναι υδατάνθρακες και μπορείς να φας απεριόριστα. Απαγόρευσα το αλκοόλ γιατί είναι απλώς σκέτες θερμίδες» εξηγεί ο personal trainer της.

Για την αναγνωρισιμότητά της «Δε σχολιάζω τις σχέσεις μου. H ανωνυμία μου είναι κάτι που κρατάω σαν φυλαχτό. Το να θέλεις να γίνεις ηθοποιός και το να θέλεις να γίνεις διάσημη είναι δύο διαφορετικά πράγματα».

Για τις μαγειρικές ικανότητές της «Το καλύτερο που έχω φτιάξει είναι ένα γλυκό Grand Marnier σοκολάτα, με χειροποίητο φιστικοβούτυρο με σοκολάτα, καραμελωμένα pecan και κομμάτια μαύρης σοκολάτας».

Για την αυτοπεποίθηση «Έχω μεγάλη οικογένεια και κανείς δε μου φέρθηκε ποτέ σαν παιδί. Πάντα μου συμπεριφέρονταν σαν ενήλικη, σαν ίση. Όμως, με την ηθοποιία, νομίζω ότι κατά το ήμισυ παίζεις το ρόλο της γυναίκας με αυτοπεποίθηση. Στεκόμαστε στα κόκκινα χαλιά με τα φορέματά μας, αλλά έχουμε αυτοπεποίθηση ως ένα βαθμό. Δε σημαίνει ότι νομίζουμε πως είμαστε πανέμορφες ή κάτι τέτοιο».


Μάθε περισσότερα για τους στόχους, τα διάσημα μαλλιά και το μέλλον της Blake Lively εδώ.

Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου 2012

Αλκοόλ Vs Δίαιτα

Το αλκοόλ και η δίαιτα είναι ορκισμενοι αιώνιοι εχθροί... Ή μήπως έτσι νομίζουμε;

Aν σου αρέσει να απολαμβάνεις που και που ένα ποτήρι μαρτίνι ή ένα ποτήρι κόκκινο κρασί με το φαγητό κάθε βράδυ, είναι βέβαιο πως θα έχεις αναρωτηθεί κατά πόσο μπορεί μία τέτοια ελάχιστη κατανάλωση αλκοόλ σε καθημερινή ή εβδομαδιαία βάση να σαμποτάρει τη δίαιτά σου.

Πόσο παχυντικά είναι τα οινοπνευματώδη ποτά;
Καταρχήν, σύμφωνα με έρευνες έχει διαπιστωθεί πως μία ελάχιστη κατανάλωση αλκοόλ δεν έχει απαραίτητα σαν αποτέλεσμα την αύξηση του βάρους, ιδιαίτερα στις γυναίκες. Επιπλέον το αλκοόλ μπορεί να δραστηριοποιήσει ελαφρά το μεταβολισμό, επιτυγχάνοντας την καύση περισσότερων θερμίδων. Επιπλέον το αλκοόλ από μόνο του δεν περιέχει λιπαρά. Όσον αφορά τις θερμίδες, όλα εξαρτώνται από το είδος του ποτού το οποίο καταναλώνουμε. Για παράδειγμα ένα ποτήρι ρούμι 80ο –με ποσότητα σαν αυτή που θα μας πρόσφεραν έξω -τζίν ή βότκα και κρασί ή μπύρα στην ανάλογη ποσότητα και στο ανάλογο ποτήρι που σερβίρεται το καθένα, όλα έχουν ανάμεσα στις 97 και 117 θερμίδες. Εξαίρεση τα λικέρ, όπου όσο πιο πολλοί οι βαθμοί τους τόσο περισσότερες οι θερμίδες τους και βέβαια τα κοκτέιλ ποτά, τα οποία περιέχουν επιπλέον συμπυκνωμένους χυμούς, σιρόπι και φυσικά άφθονη ζάχαρη.

Ποια ποτά έχουν τις λιγότερες θερμίδες;
Ένα ποτήρι κρασί ή 1 ποτήρι σαμπάνια είναι δύο από τα ποτά που δεν ξεπερνούν τις 100 θερμίδες το καθένα. Ανάλογα με τη μάρκα το ίδιο ισχύει και για τις light μπύρες οι οποίες έχουν περίπου 99 θερμίδες το ποτήρι, όταν οι κανονικές έχουν 117. Εδώ θα πρέπει να πούμε πως στην περίπτωση που προσπαθείς να μειώσεις την κατανάλωση υδατανθράκων προς όφελος της σιλουέτας σου, είναι καλύτερα να προτιμήσεις κάποιο άλλο ποτό αντί για μπύρα, καθώς ένα ποτήρι ισοδυναμεί με 13 γραμμάρια υδατανθράκων, ποσότητα ανάλογη με αυτή που περιέχει και μία φέτα άσπρο ψωμί.

Ποια ποτά έχουν τις περισσότερες θερμίδες;
Ανάλογα με τον τρόπο με τον οποίο έχει φτιαχτεί, ένα παγωμένο daiquiri μπορεί να φθάσει τις 400 θερμίδες, τόσες δηλαδή σαν να έτρωγες τα ¾ μιας σοκολάτας αμυγδάλου των 100 γραμμαρίων. Άλλα ποτά με… άφθονες θερμίδες είναι η μαργαρίτα (330 θερμίδες), η pina colada (250 θερμίδες), το amaretto και το eggnog (300 θερμίδες το καθένα), φυσικά σε ποσότητα που αντιστοιχεί σε αυτή που σερβίρεται σε ένα ποτήρι. Αν δεν μπορείς να αντισταθείς στον πειρασμό ενός παγωμένου κοκτέιλ με πάγο, αύξησε την ποσότητα του πάγου, πρόσθεσε λίγη σόδα και περιόρισε την ποσότητα του αλκοολούχου ποτού έτσι ώστε να μειώσεις όσο είναι δυνατόν τις θερμίδες.

Αν θέλεις να χάσεις βάρος πρέπει να κόψεις εντελώς το αλκοόλ;

Όχι απαραίτητα. Αν στερείσαι από τον εαυτό σας κάθε τι που σου αρέσει πολύ, θα καταλήξεις να τρως και να πίνεις περισσότερο από όσο θα έπινες ή θα έτωγες, από καθαρή αντίδραση και μόνο. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να προφέρεις στον εαυτό σου επιλογές: αν δεν μπορέσεις να αντισταθείς σε ένα ποτήρι κόκκινο κρασί στη διάρκεια του γεύματος, απόφυγε τουλάχιστον το γλυκό για επιδόρπιο, επιλέγοντας απλά ένα φρούτο ή τον καφέ σου.

Ποια είναι τα όρια στην κατανάλωση αλκοόλ;
Μία θερμίδα είναι μία θερμίδα και ένα ποτό 100 θερμίδων ίσως ακούγεται υπερβολικό, όμως σε μία δίαιτα όπου ο μέσος όρος κατανάλωσης θερμίδων κυμαίνεται από 1.200 μέχρι 1.600 την ημέρα, αυτές οι 100 θερμίδες δεν είναι εξαιρετικά πολλές. Ωστόσο αυτό που θα πρέπει να γνωρίζεις είναι πως οι συγκεκριμένες θερμίδες δεν έχουν καμιά απολύτως θρεπτική αξία. Γι΄αυτό το λόγο θα πρέπει να περιοριστείις αυστηρά στο ένα ποτήρι, προκειμένου να μην στερήσεις από τον οργανισμό σου πολύτιμα θρεπτικά συστατικά από άλλες τροφές. Τώρα βέβαια αν είσαι έγκυος ή θέλεις να μείνεις, θα πρέπει να ξεχάσεις εντελώς τα οινοπνευματώδη. Το ίδιο θα πρέπει να συμβεί στην περίπτωση που παίρνεις φάρμακα, ενώ αν στην οικογένειά σου υπάρχει ιστορικό αλκοολισμού, συμβουλεύσου τον παθολόγο σου για το ποια είναι η ασφαλής ποσότητα κατανάλωσης οινοπνευματωδών ποτών.