Πέμπτη, 21 Ιουλίου 2011

Επιτέλους πλησιάζει το Σαββατοκύριακο!!! Προσοχή όμως στους διατροφικούς πειρασμούς!Tips για να τους αποφύγεις!


θέλεις να απολαύσεις ένα δείπνο μπροστά στη τηλεόραση;
Σε μια τέτοια περίπτωση, είναι εύκολο να «εκτροχιαστείς» και να αφεθείς σε γευστικούς πειρασμούς που περιέχουν πολλή ζάχαρη ή αλάτι.
Ο χρυσός κανόνας: το να τρως μπροστά στη τηλεόραση δε σημαίνει απαραίτητα και σνακ! Ορίστε 2 παραδείγματα ολοκληρωμένων και ισορροπημένων γευμάτων:





Tip για πίτσα
Απόφυγε πίτσες με 4 τυριά ή μπέικον γιατί είναι πολύ λιπαρές. Αντίθετα, προτίμησε πίτσα με ντομάτα, ζαμπόν και τυρί που είναι λιγότερο λιπαρή! Και απόφυγε να προσθέτεις πάρα πολλή καυτερή σως.


Tip για φρέσκα λαχανικά
Διάλεξε μια πράσινη σαλάτα, μια «ελαφριά» γαρνιτούρα που θα σου προσφέρει φυτικές ίνες ή παντζάρι, τριμμένο καρότο ή αγγούρι για ένα πραγματικά δροσερό συνοδευτικό!


2 ιδέες για σαλάτες

Σαλάτα με κατσικίσιο τυρί: μαρούλι, κατσικίσιο τυρί (λιγότερο λιπαρό από το έμενταλ ή τη γραβιέρα), βραστό ζαμπόν, ντοματίνια και μανιτάρια. Συνόδευσε αυτή τη σαλάτα με 2 φέτες ψωμί.
Μεσογειακή σαλάτα: μαρούλι, ντομάτα, κύβοι φέτας και ζαμπόν, τριμμένο καρότο και σπιτικά ψημένα κρουτόν.




είσαι καλεσμένη σε ένα εορταστικό γεύμα;


Είναι μια καλή ευκαιρία για εσένα να περάσεις καλά με συγγενείς ή φίλους. Δυστυχώς για τη δίαιτα σου, αυτά τα ευχάριστα γεύματα είναι συνώνυμα της υπερβολής! Τι συμβουλές μπορείς να ακολουθήσεις ώστε να αποφύγεις τα ορεκτικά και τα γλυκά που θα περνάνε μπροστά από τη μύτη σου κατά τη διάρκεια του γεύματος;

Τip για να αποφύγεις τα τσιμπολογήματα στα ορεκτικά...

Φάε ένα μήλο ή ένα γαλακτοκομικό προϊόν χωρίς λιπαρά πριν φύγεις από το σπίτι και αυτό θα σου διώξει το αίσθημα της πείνας.

Κατά τη διάρκεια των ορεκτικών...

Μείνε μακριά από κάσιους, φυστίκια και άλλα παρόμοια. Μόνο μια χούφτα περιέχει 209 θερμίδες! Αντ ‘αυτού, εάν υπάρχουν, διάλεξε ντοματίνια, κουνουπίδι και καρότα. Όταν έρθει η ώρα για τα ποτά, διάλεξε ένα ποτήρι χυμό φρούτων (47 θερμίδες). Εναλλακτικά, μπορείς να πιεις ένα ποτήρι κρασί (97 θερμίδες) ή ένα ποτήρι σαμπάνια (95 θερμίδες). Και πάνω απ ‘όλα μην ξεχνάς ότι όσο περισσότερο πίνεις, τόσο περισσότερο θα τσιμπολογάς!

Για πρώτο...

Σου προσφέρουν φρέσκα λαχανικά; Μη διστάσεις να ζητήσεις και δεύτερο αρκεί να μην κολυμπάνε σε βινεγκρετ!

Για το κυρίως...
Είναι κρέας με λαχανικά; Το τέλειο για εσένα! Σου προσφέρουν σως; Πες όχι! Είναι ο χειρότερος εχθρός!

Για επιδόρπιο...
Σου προσφέρουν φρουτοσαλάτα; Πες ναι! Εάν είναι κάποιο γλυκό, ζήτησε μισή μερίδα.

Τip για αποτοξίνωση!
Εάν έχεις περάσει ένα σαββατοκύριακο γεμάτο θερμίδες, τη Δευτέρα κάνε αποτοξίνωση με ελαφριά γεύματα (λαχανικά).


επιλέγεις fast food;

Όταν μιλάμε για fast food, εννοούμαι τσιπς, χοτ ντογκς, ανθρακούχα ποτά, σάντουιτς, τοστ κτλ. Πρόσεξε την έκρηξη θερμίδων! Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να αποκλείσεις τα πάντα από τα fast food!



πας σε ένα εστιατόριο;

Που θα βγεις για φαγητό απόψε; Είσαι ανάμεσα σε Ινδικό, σε bistro, Κινέζικο…. Ποιο από αυτά σε ικανοποιεί; Ποιο μενού θα πρέπει να επιλέξεις ώστε να ευχαριστηθείς χωρίς να καταστρέψεις τη δίαιτα σου;

Τρώγοντας Ασιατικό
Στο Γιαπωνέζικο εστιατόριο, φάε όσο sushi θέλεις. Μην το παρακάνεις με τη σόγια σως που είναι πολύ αλμυρή.
Στο κινέζικο εστιατόριο, διάλεξε ραβιόλια και spring rolls στον ατμό. Συνόδεψε τα πάντα με σκέτο ρύζι. Αγνόησε οτιδήποτε τηγανητό όπως τηγανητά spring rolls, γαρίδες κτλ.

Τρώγοντας Ινδικό
Ιδανικά διάλεξε πιάτα που έχουν σα βάση το γιαούρτι και τα φρέσκα λαχανικά ή το κοτόπουλο με ρύζι. Μην επιλέξεις πιάτα με τυρί ή σως όπως σως με κάρυ.

Σε κλασικό εστιατόριο
Για πρώτο, διάλεξε ένα ελαφρύ πιάτο με θαλασσινά. Μετά πάρε ψάρι με ρύζι ή λαχανικά. Εάν σου αρέσει περισσότερο το κρέας, διάλεξε το λιγότερο λιπαρό πιάτο: κρέας (μπριζόλα, ή φιλέτο), μοσχάρι (κόντρα φιλέτο, μπριζόλα και ψητό), χοιρινό (άπαχο κομμάτι), πουλερικά χωρίς πέτσα (κοτόπουλο, γαλοπούλα κ.α.) και αλλαντικά (ζαμπόν χωρίς το λίπος) κ.α. . Και για επιδόρπιο, κάτι με φρούτα (φρέσκια φρουτοσαλάτα ή λευκό τυρί με σάλτσα φρούτων)



είσαι σε διακοπές;


Στις διακοπές συνήθως θέλεις να καλοπερνάς. Είναι επίσης η περίοδος που οι κανόνες μπαίνουν στην άκρη και τα περιττά κιλά κάνουν την εμφάνιση τους. Η συνταγή της επιτυχίας; Υιοθέτησε την ίδια συμπεριφορά με αυτή που έχεις τον υπόλοιπο χρόνο, χαρίζοντας στον εαυτό σου μικρές στιγμές γευστικών απολαύσεων.

Picnic πάρτυ
Φτιάξε μόνη σου σάντουιτς. Πιο συγκεκριμένα, απόφυγε πατατάκια τα οποία περιέχουν δυσανάλογες ποσότητες κρυμμένων λιπαρών. Όταν θελήσεις να πιεις κάτι, πιες νερό. Φάε μια κομπόστα χωρίς πρόσθετη ζάχαρη για επιδόρπιο.

Ηλιοθεραπεία στην παραλία
Σίγουρα θα σε πλησιάσουν κάποιοι που πωλούν παγωτά, σάντουιτς ή γλυκά. Εάν θελήσεις παγωτό, διάλεξε μια γρανίτα που έχει λιγότερες θερμίδες από το παγωτό (2 μπάλες γρανίτα = 93 θερμίδες, 2 μπάλες παγωτό = 230 θερμίδες). Καλό είναι να αποφύγεις όλους τους υπόλοιπους!

Μπάρμπεκιου
Μείνε μακριά από λουκάνικα που είναι εξαιρετικά λιπαρά. Προτίμησε σουβλάκια κοτόπουλο!

Εάν είσαι σε ξενοδοχείο με πλήρη διατροφή
Στον πρωινό μπουφέ, απόφυγε τα κρουασάν (183 θερμίδες*) ή τα ψωμάκια με σοκολάτα (278 θερμίδες*).
Στο μπουφέ το μεσημέρι ή το βράδυ, διάλεξε ένα πιάτο με φρέσκα λαχανικά και κάτι με άμυλο και πρωτεΐνη. Για επιδόρπιο, διάλεξε κάτι διαίτης και ένα φρούτο.

Δίπλα στην παραλία
Εκμεταλλεύσου την ευκαιρία να φας θαλασσινά που είναι πολύ χαμηλά σε λιπαρά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου