Παρασκευή, 30 Αυγούστου 2013

Πώς θα απαλλαγείτε από τα κιλά των διακοπών

Πώς θα απαλλαγείτε από τα κιλά των διακοπώνΟι διακοπές είναι σημαντικές για την ψυχική και σωματική ξεκούραση. Μαζί με τη χαλάρωση αυτή, έρχεται και η χαλάρωση από την καθημερινή ρουτίνα και το πρόγραμμα διατροφής και φυσικής δραστηριότητας. Πρωϊνό στο ξενοδοχείο, μεσημεριανό στην ταβέρνα, γλυκό ή παγωτό μετά το βραδινό γεύμα, παραπάνω αλκοόλ. Σας θυμίζουν μήπως τις διακοπές σας; Μήπως τελικά οι διακοπές έφυγαν αλλά κάποια παραπάνω κιλά, σας έμειναν ως ενθύμιο; Και πώς μπορεί το σωματικό σας βάρος να επανέλθει;
Η απάντηση είναι: με μικρές αλλαγές και όχι δίαιτες αστραπή! Μία τέτοια δίαιτα μπορεί να οδηγήσει ακόμη και σε αύξηση του σωματικού βάρους, με συνέπειες αρνητικές τόσο για το σώμα και το μεταβολισμό όσο και για την ψυχολογία σας. Μπορείτε να ξεκινήσετε με μικρές αλλαγές στη διατροφική σας συμπεριφορά, οι οποίες τελικά θα σας οδηγήσουν στο στόχο σας, χωρίς άγχος, στέρηση και καταπίεση.
Δώστε χρόνο στον οργανισμό σας. Το πιο σημαντικό στην προσπάθεια μείωσης του σωματικού βάρους είναι η αργή απώλεια. Όσο πιο αργή είναι, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχει κάποιος να μην ξαναπάρει αυτά τα κιλά. Γι αυτό χρειάζεται υπομονή και επιμονή.
Συνδυάστε τη διατροφή με φυσική δραστηριότητα. Δεν είναι απαραίτητο κάποιος να πάει στο γυμναστήριο για να αθληθεί. Υπάρχουν πολλά ομαδικά αθλήματα που συνδυάζουν την άσκηση με την κοινωνικοποίηση και την ευχαρίστηση. Ακόμα και στο σπίτι σας μπορείτε να αφιερώσετε μισή ώρα κάθε μέρα για να βάλετε μουσική και να χορέψετε. Θα ανεβάσει σίγουρα και τη διάθεσή σας!
Καταναλώστε συχνά γεύματα και αποφύγετε το τσιμπολόγημα.Ξεκινήστε με ένα καλό πρωινό, ώστε να ‘ξυπνήσετε’ τον οργανισμό σας και καταναλώστε ποικιλία τροφίμων από όλες τις ομάδες: φρούτα, λαχανικά, γαλακτοκομικά, αμυλούχα, ζωϊκά τρόφιμα όπως το κοτόπουλο και το ψάρι και φυτικά λιπαρά. Το τσιμπολόγημα πέραν του ότι διαταράσσει το μεταβολισμό, οδηγεί στην κατανάλωση πολλών θερμίδων, τις οποίες τελικά δεν αντιλαμβάνεστε ότι προσλαμβάνετε.
Μην ξεχνάτε να τρώτε αρκετά φρούτα και λαχανικά. Ο μεταβολισμός για να λειτουργήσει βέλτιστα, θέλει επάρκεια βιταμινών και ιχνοστοιχείων. Σκεφτείτε τον σαν ένα εργοστάσιο, το οποίο για να λειτουργήσει καλά, χρειάζεται όλους τους εργαζόμενούς του.
Καλή ενυδάτωση. Οι απαιτήσεις του οργανισμού σε υγρά ξεπερνούν τα 2lt ημερησίως, ιδιαίτερα τους θερμούς μήνες. Καθημερινά καταναλώστε επάρκεια υγρών όπως νερό (στο μεγαλύτερο ποσοστό), χυμός φρούτων, γάλα χαμηλών λιπαρών, τσάι/ καφές/ αναψυκτικά, χωρίς ζάχαρη), ώστε να αναπληρώνετε την απώλεια υγρών και να αποφύγετε την αφυδάτωση.
Δώστε βάση στη μερίδα, καθώς το μέγεθος...μετράει ! Είναι σημαντικό να έχετε εικόνα του τί καταναλώνετε. Στο πιάτο σας προσπαθήστε να καλύψετε το ½ με λαχανικά, το ¼ με πρωτεΐνη (κρέας, ψάρι, κοτόπουλο) και το υπόλοιπο ¼ με κάποιο ζυμαρικό ή πατάτα ή πουρέ. Απομακρύνετε το ταψί ή την κατσαρόλα από το τραπέζι για να αποφύγετε τον κίνδυνο να ξαναγεμίσετε το πιάτο σας.
Το μυστικό της επιτυχίας λοιπόν, είναι η ισορροπία, η ποικιλία, το μέτρο και φυσικά η υπομονή!

Πηγή : www.iatronet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου